صدای برخوار-امام جمعه دستگرد گفت:ما نباید به دشمنان و ظالمین اعتماد کنیم رمز موفقیت تکیه بر خداوند متعال و ایستادگی است

به گزارش صدای برخوار ، حجت الاسلام و المسلمین قربانی  درخطبه نماز جمعه این هفته شهر دستگرد افزود:ماه رمضان ماهی است که خداوند بندگان نیازمند خود را به مهمانی دعوت کرده ما نیز باید قدرشناس لحظه ها و ثانیه های این مهمانی عظیم باشیم.

امام جمعه شهر دستگرد تصریح کرد:در این ماه که ما میزبان خداوند هستیم اگر خلاف سخن میزبان سخن بگوییم ومعصیت کنیم ،خلاف آداب مهمانی عمل کرده ایم؛ در این ماه همه اعضا و جوانح ما همچون معده ما روزه هستند و معصیت در این ماه بسیار قبیح می باشد.

وی با اشاره به اینکه مساجد محل تربیت انسان ها است،اظهار داشت: در ماه رمضان تلاوت قرآن در خانه و مساجد رونق می گیرد و نماز جماعت در مساجد و امامزادگان باشکوه تر برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به آیه ۱۱۳ سوره هود در ادامه خطبه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با قاریان فرموده اند که به ظالمین اعتماد نکنیدو  در هر کجا مومنین یا جامعه اسلامی به جای خدا به ظالمین و دشمنان تکیه کنندطعم پیروزی را نخواهند چشید و رمز موفقیت تکیه بر خداوند متعال و ایستادگی است.

امام جمعه شهر دستگرد ادامه داد:۶ سال پیش دولت یازدهم مشکل کشور را روی گردانی از دنیا دانست و با اینکه مقام معظم رهبری نسبت به آمریکا و پای بندی به تعهداتشان خوش بین نبود  دولت  با آمریکا مذاکره کرد  ودر زمانی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرد؛ آمریکا به تعهداتش عمل نکرد و از برجام خارج شد.

وی خاطر نشان کرد:شورای عالی امنیت ملی دو روز پیش مصوبه ای داده که اگر ظرف مدت دو ماه کشورهای اروپایی به تعهداتشان عمل کنند،ایران نیز به تعهدات پایبند است  و اگر کشور های اروپایی به تعهدات عمل نکنند، ایران نیز به تعهدات عمل نخواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی  گفت:با توجه به اینکه در کشور ما ۳۶ میلیون  جوان وجود دارد ،۱۴ میلیون جوان  نیز دارای تحصیلات عالی هستند ،رتبه دوم جهان در دانش اموختگان علوم و مهندسی داریم و   ۷ درصد منابع دنیا در اختیار ماست امیدورایم مسئولین عزت مردم راحفظ کنند.
انتهای پیام/