صدای برخوار-دلایل زیادی درمورد تعلیق اعضای شورای شهر دولت آباد در محافل مختلف مطرح شده است.

صدای برخوار-دلایل زیادی درمورد تعلیق اعضای شورای شهر دولت آباد در محافل مختلف مطرح شده است.
به گزارش صدای برخوار به نقل از کانال شورای شهر دولت آباد ،تعلیق اعضای شورای شهر دولت آباد به دلیل پرداخت حق الزحمه آقای حمیدرضا فدایی (شهردار سابق) بابت همکاری با شورا، خارج از وقت اداری، از بودجه شورا در سال ۹۶ بوده که بخاطر عدم ارسال مصوبه ی این موضوع به کمیته انطباق شهرستان و اخذ تاییدیه نهایی، پس از کنترل دفاتر شورا توسط کارشناسان اداره کل بازرسی استان پرونده ای در این خصوص جهت رسیدگی تشکیل گردید.

ابتدا این موضوع در سال ۹۷ در هیئت حل اختلاف استان با حضور استاندار محترم مطرح و پس از بررسی های لازم حکم برائت اعضای شورا صادر گردید.
ولی اداره کل بازرسی باز هم بر شکایت خود اصرار داشت و برای بار دوم شکایت خود را به سیستم قضایی ارسال کرد و از طریق این سیستم در مرحله اول حکم کیفرخواست صادر شد و برای تاریخ ۲۳ مهر ۹۹ نوبت رسیدگی و دفاع اعضای شورا در نظر گرفته شد که دادستان محترم شهرستان برخوار چند روز مانده به وقت رسیدگی (در تاریخ ۱۵ مهر) حکم کیفرخواست را به فرمانداری شهرستان ابلاغ و اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد را تا رسیدگی کامل به پرونده از حضور در جلسات شورای شهر منع کردند.

کل ماجرای تعلیق متاثر از این موضوع بوده و نمایندگان مردم صرفا به خاطر پرداخت حق الزحمه ی شهردار سابق از بودجه شورا بابت همکاری با شورا (خارج از وقت اداری) طی مدت ۱۰ ماه خدمت ایشان در شهر دولت آباد معلق شده اند.
انتهای پیام/