با توجه به اجرای برنامه های فرهنگی در پارک ازادگان و استقبال مردم متاسفانه امکانات این پارک پاسخگوی نیازهای افراد نیست

به گزارش صدای برخوار ؛ مدتی است با برگزاری برنامه های فرهنگی توسط  پایگاه بسیج شهید مصطفی خمینی(ره) در شهر و بخش حبیب آباد ،  پارک آزادگان میزبان مردم شهر های هم جوار با شهر حبیب آباد شده است و این امر تا جایی پیش رفته است که در خیابان شهید مطهری شاهد پارک خودروها  در دو طرف خیابان هستیم تا جایی در قسمت ابتدایی این خیابان برای تردد دچار مشکل میشویم.

البته پارکینگی در قسمت انتهایی پارک توسط شهرداری ایجاد شده است که مردم می توانند از این پارکینگ برای پارک خودرو های خود استفاده کنند تا در مسیر مشکلی ایجاد نشود.

در همین راستا کاربران درخواستی را برای پایگاه خبری صدای برخوار ارسال نموده اند که توجه مسئولین شهر را می طلبد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ……
پارک آزادگان حبیب آباد خوشبختانه مورد توجه خیلی از شهرهای اطراف قرار گرفته و شب های جمعه و جمعه شب ها به علت وجود برنامه های مختلف پذیرای شهروندان شهر و همچنین شهرهای هم جوار می باشد.ولی متاسفانه امکانات این پارک پاسخگوی نیازهای افراد نیست.مثلا به علت زیاد بودن جمعیت پارک و وجود فقط دو سرویس بهداشتی مردم مجبور هستند که مدتی را در صف برای استفاده از سرویس بهداشتی بگذرانند.حیف است که این پارک که اینقدر مورد توجه مردم است از کمترین امکانات محروم باشد.

لطفا از مسئولین بخواهید که چند سرویس بهداشتی دیگر به پارک اضافه کنند البته اگر برای ساخت این امر به خییر و سرمایه گذار نیاز نیست….
با تشکر…

/انتهای پیام/