صدای برخوار-شهردار دستگرد از افتتاح فرهنگسرای شهرداری این شهر با حضور مسئولین خبرداد.

به گزارش صدای برخوار، محسن تجویدی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر دستگرد افزود:علی رغم فعالیت هایی که در این شهر انجام می شد ؛کمبود فضای فرهنگی و برنامه های فرهنگی در این شهر مشهود بود.بنابراین شهر داری پس از یک سال و نیم توانست ساختمان مربوط به فرهنگسرا را در اختیار بگیرد و کارهای عمرانی و تعمیرات آن را انجام دهد و این فرهنگسرا تابستان امسال فعالیت جدی خود را آغاز کند.

وی اظهار داشت:کمبود پارک و فضای سبز از جمله مشکلات شهر دستگرد می باشد که در این راستا شهرداری به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت اقدام نموده است.

شهرداردستگرد بیان کرد:پارک بهارستان و معلم بازسازی شده و پارک کوچکی در ورودی شهر ایجاد شده است.مجموعه باغ ورزشی بانوان از جمله برنامه های شهرداری است که این پروژه دومنظوره احداث شده ؛ مجموعه باغ ورزشی بانوان از صبح تا بعدازظهر مختص به بانوان بوده و شب ها عموم مردم به صورت خانوادگی می توانند از این مجموعه استفاده کنند.

تجویدی  ادامه داد:با اجرای این برنامه باز هم کمبود فضای سبز در شهر مشهود است . در محدوده شهر دستگرد زمین دولتی  وجود ندارد و مردم بایستی در این زمینه برای اجرای پروژه ها با شهرداری همکاری کنند. مجموعه باغ ورزشی بانوان ۱۵ هزار متر مساحت دارد و امیدورایم بخشی از مشکلات کمبود فضای سبزشهری را حل کند.

انتهای پیام/