صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت : مطالبی که یکی از اعضای حاضر در جلسه استانداری درمورد قطار سریع السیر به نقل از بنده بیان کرده بود مورد تایید نیست.

صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت : مطالبی که یکی از اعضای حاضر در جلسه استانداری درمورد قطار سریع السیر به نقل از بنده بیان کرده بود مورد تایید نیست.
به گزارش صدای برخوار،بنهری با اشاره به اینکه در نقل مطالب بنده رسم امانتداری رعایت نشده است ، تصریح کرد: به زودی در نشست با اصحاب رسانه درمورد جزئیات جلسه و مباحث مطرح شده توضیح خواهم داد.
مطلب منتشر شده که فرماندار تکذیب کرد به شرح ذیل است:
دیروز شنبه ۲۷دیماه هزار و سیصد و نود و نه بنده به لطف خداوند در استانداری در جلسه ای شرکت کردم.
موضوع جلسه بررسی سه پروژه ی قطار سریع السیر،رینگ چهارم و ادامه ی جانبازان بود.
شرکت کنندگان فرماندار محترم،شهردار محترم،جناب محمود معینی از طرف نماینده ی محترم،جناب امیرخانی،مهندسین قطار سریع السیر مجری طرح رینگ چهارم و…بودند.
به لطف خداوند بسیار رسا و محکم با دلایل ششگانه ی خودم از اجرای قطار سریع السیر در پشت دولت آباد دفاع کردم به گونه ای که به لطف خداوند جلسه تحت تاثیر قرار گرفت و حتی دکتر راعی مهندس پروژه قطار سریع السیر به بنده گفت شما ده سال تحقیقات ما را زیر سوال بردید.
در پایان فرماندار بسیار حکیم دانا ، مدیر مدبرمان که ثابت کرده است دلش برای شهرستان می سوزد پس از دفاع از موقعیت فعلی پروژه قطار سریع السیر(با کمی اصلاح و تغییر مسیر)اعلام کردند که توجیه مردم نسبت به مزایای این پروژه بسیار مهم است و باید کمک کنیم تا مردم فهیم شهرستان نسبت به مزایای این پروژه آگاه شوند و بنده تا وقتی مسئول اجرایی هستم در شهرستان حتی با یگان ویژه هم شده باشد این پروژه را اجرا خواهم کرد.
در حاشیه ی جلسه هم جناب محمود معینی با جناب امیرخانی هماهنگ شدند تا چگونگی ورود نماینده محترم جناب حاجی برای اجرای طرح قطار سریع السیر پشت دولت آباد(در صحرای کربکند)بررسی شود و مزایایی شش گانه ی طرح(آینده نگری،صرفه اقتصادی،مترو دار شدن شهرستان برخوار،حسن همجواری(با توجه به خلف وعده ی شهرداری اصفهان در معاملات قبلی و قدیمی با برخوار،ارتقای سطح شهرستان برخوار و زمینه سازی برای الحاق برخوار به کلان شهر اصفهان،جلوگیری از آسیب به دو شهر دستگرد و دولت آباد ) مورد مداقه قرار گیرد.

انتهای پیام /