صدای برخوار-فتح خرمشهر نشان می دهد که با ایستادگی و مقاومت پیروز خواهیم شد.

به گزارش صدای برخوار،حجت الاسلام جمال قربانی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر دستگرد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادی و فتح خرمشهر افزود:درحالی که جنگ ایران و عراق ۴۴ کشور از صدام حمایت می کردند؛ خداوند متعال از ملت ما حمایت کرد و ما پیروز این نبرد شدیم .
وی تصریح کرد:در عملیات بیت المقدس ۱۷ هزار و ۴۹۹ اسیر و ۶ هزار عراقی کشته شدند و ملت ما غنایم بسیاری به دست آورد؛ که نشان می دهد هر کجااستقامت کنیم ؛پیروز خواهیم شد .

امام جمعه شهر دستگردبا اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمن ۴۰ سال برای ناامیدی مردم تلاش می کند در صورتی که پرونده ۴۰ ساله انقلاب طلایی است ؛رسانه های بیگانه نمی گذارند مردم رشد و پیشرفت را ببینند و سعی می کنند مردم را ناامید کنند.

حجت الاسلام قربانی عنوان کرد: تدبیرهمه امور در دست خداوند متعال است ؛اگر در مسیر تقوا باشیم و استقامت کنیم خداوند از ما دفاع می کند؛ اما اگر از رحمت خداوند نا امید شویم دچار یاس در زندگی خواهیم شد.

وی با اشاره به لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) خاطرنشان کرد: شب قدر، شب نزول برکات و فرصت مناسبی برای بخشش و استغفارمی باشد .قدر این روز ها و شب های سرنوشت سازی که در پیش داریم را بدانیم .
انتهای پیام/