صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت:ایجاد بستر و زمینه سرمایه گذاری ضروری است و خود را پیش قدم در ایجاد طرح های تولیدی و سرمایه گذاری و صدور مجوزات مربوطه دانست .

به گزارش صدای برخوار به نقل از روابط عمومی فرمانداری،چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست عبداله بنهری فرماندار برخوار؛ خدایی معاون برنامه ریزی  و هماهنگی امور عمرانی و دیگر روسای ادارات اجرایی و شهرداران به منظور شناسایی فرصت های شهرستان با دستور کار شناسایی و احصاء ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه تولید و اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه پیرامون مسائل خرد و کلان، مشکلات و معضلات و فرصت های سرمایه گذاری بحث و گفتگو شد.

عبداله بنهری فرماندار برخوار ضمن اشاره به ظرفیت های موجود شهرستان، از ایجاد بستر و زمینه های سرمایه گذاری سخن گفت و خواهان پیگیری جدی و تلاش مضاعف مسئولین در این زمینه شد.

وی همچنین خود را پیش قدم در ایجاد طرح های تولیدی و سرمایه گذاری و صدور مجوزات مربوطه دانسته و از اعضاء کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خواست تا کلیه طرح هایی که قابلیت اجرایی و سرمایه گذاری در شهرستان را دارند به صورت مشخص و دقیق جهت درج در کارگروه سرمایه گذاری استانداری اصفهان به فرمانداری منعکس نمایند.

انتهای پیام/روابط عمومی فرمانداری