صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم دولت آباد در خطبه های این هفته خود گفت ؛ تعدادی پیاده نظام به بهانه بزرگداشت جان باختگان سقوط هواپیما خود را به دانشگاه کشانید که در بین آنها سفیر انگلستان و دو سه نفر از بازیگران سینما و تلویزیون هم حضور داشتند.

صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم دولت آباد در خطبه های این هفته خود گفت ؛ تعدادی پیاده نظام به بهانه بزرگداشت جان باختگان سقوط هواپیما خود را به دانشگاه کشانید که تعداد آنها هم حدود دوهزار نفر بود که در بین آنها سفیر انگلستان و دو سه نفر از بازیگران سینما و تلویزیون هم حضور داشتند. اینکه سفیر انگلیس مستقیم می آید و در این آشوبها شرکت می‌کند و دو بار شلوار خود را خیس کرد، نشان دهنده عمق توطئه آن‌ها بود

به گزارش صدای برخوار ؛ امام ‌جمعه محترم شهر دولت ‌آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، از مردم دعوت کرد به خطبه‌های نمازجمعه حضرت آقا که امروز در نماز جمعه تهران بیان می شود گوش فرا دهند. ایشان ادامه داد: حضرت آقا مطالب بسیار مفید و راه‌گشا را بیان می‌کند. شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفتند: یکی از شئون عاقبت بخیری تبعیت از ولی ‌فقیه است. و واقعاً هم همین است تنها نظامی که در این دنیا به نام اسلام و طبق احکام و دستورات اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌ وآله ‌وسلم) اداره می شود، کشور اسلامی ایران است.

یکی از علتهای اصلی که این‌ همه دشمن داریم به خاطر مقید بودن و پای ‌بند بودن به احکام و دستورات الهی است. قرآن می‌ فرماید؛ مبارزه با نظام‌های ظالمانه و مستکبرانه داشته باشیم، ما طبق این دستور با آنها مبارزه می‌کنیم و به همین جهت دشمن داریم. اگر بخواهیم در مسائل سیاسی دچار انحراف نشویم، باید خوب دقت کنیم که حضرت آقا چه می‌گوید و همان را عمل کنیم که ضامن سعادت دنیا و آخرت ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود آبادی همچنین به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان اشاره کردند و فرمودند: درمورد این حادثه چند نکته قابل ذکر است؛ نکته اول؛ همانطورکه ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، اصابت موشک به این هواپیما خطای انسانی بوده است. شرایط آن شبی که سیلی به آمریکا زدیم و دو پایگاه مهم آمریکا را بمباران کردیم، شرایط حساس و جنگی بود، آمریکا تهدید کرده بود اگر عکس العمل نشان بدهید، ۵۲ نقطه ایران از جمله نقاط حساسی در تهران را می ‌زنیم که در این شرایط اقتضاء می‌کرد آمادگی صد درصد باشد و آمادگی هم بود. به هر صورت یا بر اثر خطای انسانی یا دخالت سایبری دشمن موشک به هواپیما اصابت کرد و متأسفانه جان تعدادی از هموطنانمان از دست رفت. مهم این بود که نیروهای مسلح صادقانه واقعیت را بیان کردند. سردار حاجی ‌زاده با یک شجاعت بی‌ نظیر مسئولیت این اقدام را پذیرفتند که طبق روال نیروهای مسلح، به پرونده رسیدگی می‌شود و طبیعتاً افراد خاطی باید پاسخگو باشند، که تکلیف آنها را قانون مشخص می‌ کند. نکته دوم؛ سوءاستفاده دشمن از این ماجرا بود. تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی و حضور حدود بیست و هفت میلیونی مردم در مراسمات مختلف، نشان داد که انقلاب زنده است و مردم نظام خود را دوست دارند، این موضوع برای دشمن سنگین بود و به همین جهت دنبال بهانه می ‌گشت تا این حضور را تحت‌الشعاع قرار دهد. تا سه روز اول که سقوط هواپیما مشخص نبود هیچ مشکلی نبود ولی
وقتی نیروهای مسلح مسئولیت را بعهده گرفتند، دشمن فرصت سوء استفاده پیدا کرد. تعدادی پیاده نظام به بهانه بزرگداشت جان باختگان این اتفاق خود را به دانشگاه کشانید که تعداد آنها هم حدود دوهزار نفر بود که در بین آنها سفیر انگلستان و دو سه نفر از بازیگران سینما و تلویزیون هم حضور داشتند. اینکه سفیر انگلیس مستقیم می آید و در این آشوبها شرکت می‌کند و دو بار شلوار خود را خیس کرد، نشان دهنده عمق توطئه آن‌ها بود. حضور سفیر و این تعداد از افراد و اینکه ترامپ به این مسئله اشاره می کند، نشان ‌دهنده این است که این اعتراض، توطئه دشمن است و هدف هم انتقام گرفتن از سپاه می باشد. سپاه همیشه خار چشم دشمنان خارجی و داخلی نظام بوده است. وقتی بررسی می‌کنیم دقیقاً کسانی سپاه را مورد هجمه قرار دادند که نظام جلوی آنها ایستاده بود و نگذاشته بود که آنها به اهداف خود برسند، چه دشمنان خارجی و چه منافقین داخلی. اگر کسی ذره‌ای انصاف داشته باشد نه تنها نیروهای مسلح را تمبیح نمی‌کند، بلکه اقدام شجاعانه بعهده گرفتن مسئولیت را تحسین می‌کند. نکته مهم در شرایط کنونی شناخت دشمن و برنامه ‌های دشمن است که مردم را در مقابل مردم قرار می ‌دهد و از هر بهانه ‌ای برای انجام این کار استفاده می‌کند، بصیرت و آگاهی ما بسیار مهم است.
ایشان در ادامه از برگزارکنندگان مجالس یادبود شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی تشکر کرد و افزود: حدود چهل مجلس ختم در سطح شهرستان برگزار شد که نشان ‌دهنده علاقه مردم به نظام اسلامی است که جای تقدیر و تشکر دارد.
خطیب جمعه در پایان کمک به هموطنان سیل ‌زده را یادآور شد و افزود: کمک به هموطنان سیل ‌زده وظیفه شرعی و انسانی است و باعث برکت می‌شود. کمیته امداد امام (ره) و هلال احمر آماده جمع آوری کمکهای شما می باشد. سعی کنید کمکها نقدی باشد چون هزینه حمل اجناس به آن مکانها زیاد است.

/انتهای پیام/