صدای برخوار-امشب در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت به کمک خیرین برخوار۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.

به گزارش صدای برخوار،سال گذشته نیز به همت خیران برخوار ۱۰ میلیارد ریال در این برنامه برای آزادی بیش از ۳۷ نفر از زندانیان جرایم مالی غیر عمد جمع آوری شد.
برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت شبکه اصفهان به منظور دستگیری از نیازمندان و شادی دل خانواده های مددجویان زندانی، در ماه مبارک رمضان از پنج اصفهان به روی آنتن می رود.
کمک‌ها و دستگیری در ماه رمضان افزایش می‌یابد و علاوه بر خیران مردم عادی نیز کمک‌های مادی و معنوی خود را افزایش می‌دهند و با کمک به نیازمندان و تامین بخشی از نیازهای آنان رضایت و خوشنودی معبود یکتا را به دست می‌آورند.

یکی از شیوه‌های کمک و یاری در ماه مبارک رمضان گلریزان و ویژه برنامه‌ای برای زندانیان جرایم غیرعمد و خانواده‌های آنان است. در  این برنامه خیران و دیگر مردم برای رهایی آنها دست به کار می‌شوند و سبب شادی تعدادی از خانواده‌ها را فراهم می‌کنند.

یکی از برنامه‌هایی که به همین منظور از شبکه اصفهان به روی آنتن می‌رود «یک شهر ضیافت» است که با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد تدارک دیده شده است و چند سال است که از شبکه اصفهان در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.


انتهای پیام/طغیانی