صدای برخوار-امام جمعه دستگرد گفت:با سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران تبلیغات دشمن خنثی شد.

به گزارش صدای برخوار،حجت الاسلام جمال قربانی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر دستگرد با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشییع پیکرحاج قاسم سلیمانی افزود:حضور ۲۵ میلیون نفر از ملت در مراسم تشییع پیکر قاسم سلیمانی؛ کسی که دشمن او را به عنوان تروریست معرفی می کرد و حمله  هوایی ایران به عین الاسد دو پیروزی بزرگ برای ملت ایران بود.

وی تصریح کرد:دشمن سعی کرد با بزرگ نمایی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی دو پیروزی بزرگ ملت ایران را تحت الشعاع قرار دهد ؛ درحالی که رهبر معظم انقلاب با اقامه نماز جمعه هفته گذشته تهران تمام تبلیغات دشمن را خنثی کرد.

امام جمعه دستگرد بیان کرد:ما خدا را شاکر هستیم که خون شهید سلیمانی آنقدر اثرگذار است که هم اکنون تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی در بغداد در حال برگزاری است؛ بیرون کردن آمریکا از عراق برای عراق هزینه دارد اما عراق موقعی نجات پیدا می کند که قوی شود و شر استکبار جهانی از سرش کوتاه گردد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هم اکنون ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی به علت مشکل فساد مالی رد صلاحیت شدند یعنی کسانی که دوره های گذشته انتخاب شده اند صلاحیت نداشته اند.مسئله انتخابات جدی است ومردم باید برای انتخاب فرد اصلح تر از میان نامزدهای انتخاباتی تحقیق کنند .

وی اظهار داشت:دشمن درصد تبلیغ برای عدم حضور مردم در انتخابات است؛بنا براین تک تک آراء مردم ،انتخاب و مشارکت آن ها در انتخابات درداخل کشور و دنیا اهمیت دارد.

امام جمعه دستگرد با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:حضرت زهرا(س) در بعد عبادی سرآمد بوده همچنین در بحث خانه داری ،همسر و مادری هیج قصوری نداشته است.

انتهای پیام/طغیانی