صدای برخوار-فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: ساماندهی منطقه صنعتی برای پیشگیری از وقوع سرقت در این منطقه ضروری است.

سرهنگ نعمت خلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به خبرنگار صدای برخوار درخصوص سرقت در منطقه صنعتی دولت آباد افزود:منطقه صنعتی دولت آباد بزرگترین منطقه صنعتی کشور است ، از این رو باید راه های ارتباطی ساماندهی شود و ورود و خروج از میادین خاص انجام شود.
وی تصریح کرد: روشنایی جاده ، سیستم های نظارت و پایش تصویری به منظور ایجاد امنیت در منطقه صنعتی ضروری است و باید مسئولان مربوطه برای ساماندهی این منطقه اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار عنوان کرد: یکی از مولفه های تحقق شعار امسال که جهش تولید است ، مبارزه با قاچاقچیان ارز و کالا است ، از اینرو در زمینه کشف سوخت قاچاق و مواد مخدر افزایش داشتیم .
خلیلی با اشاره به اینکه در زمینه کشف سرقت ۱۶ درصد افزایش داشتیم ادامه داد:۶۵۲ سارق تاکنون دستگیر کردیم . در حوزه سرقت باغات ، توصیه می شود که باغداران موارد خودحفاظتی در برابر سرقت در مزارع انجام دهند.
وی بیان کرد:خط قرمز نیروی انتظامی نظم و امنیت است و هرکسی نظم و امنیت جامعه را مختل کند پلیس با قاطعیت بت آنان برخورد می کند.
فرمانده نیروی انتظامی برخوار گفت: مزاحمین نوامیس مردم و اراذل اوباش اگر بخواهند به جان و مال مردم خدشه ای وارد کنند با برخورد قاطع پلیس مواجه می شوند.
خلیلی با اشاره به اینکه امسال ۳۷ مرحله طرح های نصر در شهرستان برخوار اجرا شد، افزود: در اجرای طرح نصر ۲۷ سارق تحت تعقیب دستگیر ، ۲۷ فقره سرقت کشف و همچنین ۲۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار کشف شد.

انتهای پیام/طغیانی