صدای برخوار _ رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار گفت : در طی سه ماه اخیر در زمینه فراهم سازی فضای آموزشی مناسب و به روز شدن رشته های آموزشی فعالیت کرده و تفاهم نامه های مختلفی با نهاد های شهرستان منعقد شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان برخوار گفت : در طی سه ماه اخیر در زمینه فراهم سازی فضای آموزشی مناسب و به روز شدن رشته های آموزشی فعالیت کرده و تفاهم نامه های مختلفی با نهاد های شهرستان منعقد شده است.
به گزارش صدای برخوار ، علیرضا ملک پور نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رسالت فنی حرفه ای مهارت آموزی است ، افزود: در سه ماه گذشته، تفاهم نامه های مختلفی با نهادهای شهرستان برخوار منعقد شده است ، تفاهم نامه همکاری با سپاه شهرستان برخوار با هدف توانمندسازی جوانان متخصص بسیجی بود که همزمان با سالروز تشکیل بسیج صورت گرفت.
وی ادامه داد: همچنین با اتاق اصناف شهرستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردیم که هدف از آن آینده پژوهی در حوزه مشاغل مورد نیاز صنایع  و سایر واحدهای تولیدی و خدماتی و اجرای طرح مهارت آموزی دوگانه می باشد.
ملک پور با بیان اینکه با اتحادیه طلا و پیرایش، به عنوان یکی از نهادهای شهرستان برخوار تفاهم نامه همکاری منعقد کرده ایم، عنوان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، آینده پژوهی در حوزه مشاغل مورد نیاز صنایع و سایر واحدهای تولیدی و خدماتی همانند تفاهم نامه همکاری اتاق اصناف بوده است.
رئیس مرکز آموزش فنی  و حرفه ای شهرستان برخوار اظهار کرد: جلسه هم اندیشی و رفع مشکلات آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهرستان، جلسه هم اندیشی با مسئول بسیج سازندگی شهرستان و اجرای آموزش های مهارتی ویژه مددجویان کانون اصلاح تربیت استان اصفهان از جمله فعالیت های این مرکز در سه ماهه گذشته است.
وی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری با مرکز آموزش گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب منعقد شده است، عنوان کرد: این تفاهم نامه همکاری با هدف آینده پژوهی در حوزه مشاغل مورد نیاز صنایع دو سایر واحدهای تولیدی و خدماتی صورت گرفت.
ملک پور افزود: تفاهم نامه همکاری با اتحادیه پوشاک، کیف، کفش، فرش و تریکو شهرستان، برگزاری جلسه هم اندیشی با مسئولین پایگاه های بسیج شهری و روستایی شهرستان با هدف رونق تولید و اشتغالزایی، دیدار با امام جمعه شهرهای دولت آباد و دستگرد، جلسه با ریاست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان، جلسه با ریاست میراث فرهنگی شهرستان با هدف اشتغال و آموزش های مهارتی در صنعت میراث فرهنگی و گردشگری، انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجتمع ندامتگاهی کانون، نظام و نسوان استان اصفهان با هدف ارتقای کیفیت برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری جلسات هم اندیشی با دهیاران روستاهای علی آباد ملاعلی، علی آبادچی، پروانه و محسن آباد و… هم از جمله فعالیت ها و برنامه های این مرکز در سه ماهه گذشته می باشد.