صدای برخوار- فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: مهم ترین اقدامات و عملکرد فرمانده انتظامی در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در قالب ۱۱ طرح نصر در شهرستان برخوار اجرا شد

به گزارش صدای برخوار،نعمت خلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:افزایش ۱۰ درصدی دستگیری سارقان،افزایش ۲۱ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا،افزایش ۱۷۴ درصدی کشف سوخت قاچاق و افزایش۸ هزارو ۲۰۰ درصدی کشف سیگار قاچاق که اخیرا ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد:کشف ۱۶۶ درصدی پرونده های پلیس فتا و کشف ۴۰۰ درصدی کلاهبرداری یارانه ای و کشف ۳۷۵ درصدی برداشت های اینترنتی غیرمجاز و کاهش ۴۴ درصدی جرایم سایبری از دیگر اقدامات نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی برخوار بیان کرد:کاهش ۲۶ درصدی انواع تصادفات خسارتی و جرحی و فوتی که با کاهش ۳۱ درصدی تصادفات خسارتی و کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جرحی درون شهری و متاسفانه تصادفات فوتی مواجه شده ایم که علت این امر عدم رعایت نکات ایمنی است.

خلیلی با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی وقوع نزاع و درگیری اظهار داشت:در جرایم مربوط به نزاع و درگیری در شهرستان برخوار رد پای اتباع بیگانه مشاهده می شود که ما توانستیم این موضوع را کنترل کنیم .

وی در ادامه گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز، توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر می شوند و در حوزه اتباع بیگانه نظر قشر صنعتگر این است که اتباع کمک به تولید و اشتغال کرده و به کار گیری اتباع برای قشر صنعتگر مقرون به صرفه تر است.

فرمانده انتظامی برخوار عنوان کرد:جلسات مختلف با ائمه جمعه و جماعات ،اعضای شورای تامین و مسئولان ادارات و شهرداری ها و مسئولان دانشگاه ها جهت ارتقاء امنیت شهروندان،بیش از ۵ جلسه شورای معتمدین پلیس و ۵ نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تولید محتوا جهت بارگزاری در شبکه های اجتماعی شهرستان برگزار شد.

خلیلی افزود:۳۳۶ مورد معافیات های تحصیلی و کارت های هوشمند پایان خدمت و معافیت پزشکی و کفالت توسط معاونت وظیفه عمومی شهرستان صادر شد.

وی بیان کرد:بازدید از ۵۲۰ واحد صنفی و صدور ۵۲ برگ اخطاریه پلمپ و اخذ ۲۷ تعهد محضری و ۲۵ مورد پلمپ واحدهای صنفی متخلف توسط اداره اماکن شهرستان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در چهار ماه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/طغیانی