بنهری در دیدار با خانواده شهدا ؛ دیدار از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است چرا که مردم ایران قدرشناس ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

به گزارش صدای برخوار ؛  بنهری فرماندار شهرستان برخوار به همراه مفتخریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار، محمودآبادی امام جمعه شهردولت آباد، با مادران شهیدان والامقام «منصور رنجبران» و «رحمت اله کمالی» دیدار کردند.
بنهری فرماندار شهرستان برخوار، در این دیدارها در رابطه با ارزش و اهمیت دیدار از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است چرا که مردم ایران قدرشناس ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
محمودآبادی امام جمعه شهردولت آباد نیز در این دیدارها گفت: دیدار با ایثارگران، ضمن اینکه باعث ارتقا روحیه می‌شود انگیزه خدمت را در رسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی تقویت می‌کند.

/انتهای پیام/