دومین همایش سوارکاری شهر دستگرد روزگذشته با حضور اسب های فاخر کشوری، پیشکسوتان صنعت اسب، هنرمندان و ورزشکاران نامی کشور در دستگرد برخوار برگزار شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ از دستگرد: دومین همایش سوارکاری شهر دستگرد روزگذشته جمعه ۹۷/۲/۲۱ با حضور اسب های فاخر کشوری، پیشکسوتان صنعت اسب، هنرمندان و ورزشکاران نامی کشور با مدیریت ابوالفضل و رسول نجفی منش و با همکاری هیئت سوارکاری به یادبود شهدای دستگرد برخوار با استقبال چندهزار نفری مردم در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

ابوالفضل نجفی منش در حاشیه همایش اسب‌سواری به یادبود شهدای دستگرد در گفتگو با خبرنگار صدای برخوار اظهار داشت: آشنایی با ورزش سوارکاری و ایجاد انگیزه در بین دوست‌داران ورزش سوارکاری، حفظ و احیای نژاد اسب اصیل، توسعه ورزش سوارکاری و توسعه گردشگری از اهداف برگزاری این همایش است.

نجفی منش از همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی و دست اندرکاران در برگزاری همایش اسب‌سواری قدردانی کرد، و تأکید داشت: در حال پیگیری برای مکانی برای مسابقات اسب‌سواری و همچنین پیگیر تاسیس باشگاه سوارکاری برای آموزش بانوان و آقایان در شهر دستگرد هستیم.

دومین همایش اسب‌سواری به یادبود شهدا در شهر دستگرد برخوار با حضور ۱۴۱ نفر شرکت کننده در رده سنی مختلف روزگذشته جمعه ۹۷/۲/۲۱ برگزار شد.

لینک گزارش تصویری به زودی درج میشود

/انتهای پیام/شهاب ملایی