سرپرست فرمانداری گفت ؛ هیچ گاه کارها مبتنی بر جلسه محوری جلو نخواهد رفت و و بنده شخصا بر روی اجرایی شدن مصوبات تا حصول به نتیجه لازم نظارت و پیگیری خواهم کرد .

به گزارش صدای برخوار ؛ سومین جلسه شورای اداری همراه با مراسم تکریم ومعارفه معاون فرمانداری با حضور آقای قائمی مشاورعالی استاندار، امام جمعه محترم دولت آباد ، نماینده مجلس ،بخشداران ، فرمانده محترم سپاه برخوار،فرمانده محترم انتظامی ، مدیران و مسئولین استانی و شهرستان، شهرداران و جمعی دیگر از مسئولین برگزر شد

محمدحسن قمی سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک ویژه به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهارداشت :توفیقی است که در طلیعه اولین ماه خدمت اینجانب در شهرستان برخوار این دومین جلسه شورای اداری شهرستان است که در خدمت دوستان و همراهان گرامی هستیم و اگرچه بهانه گردهمایی امروزتکریم معاون فرمانداری و معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری است اما از رهاورد این جلسه مهم که عالی ترین سطح حضور مسئولین در شهرستان هست انشاالله بتوانیم تصمیم های خوبی برای مردم شهرستان اتخاذ کنیم .

محمدحسن قمی تصریح کرد: پس از حضور جناب آقای استاندار در جمع مردم شهرستان و شرکت در جلسه شورای اداری همکاران عزیز در همه ادارات برخوار ضمن گرفتن روحیه مضاعف پیگیری های ارزشمندی جهت به سر انجام رسیدن پروژه های سطح شهرستان انجام داده اند .

سرپرست فرمانداری شهرستان گفت:در همین مدت کوتاه دو جلسه کمیته پیگیری مصوبات سفر استاندار در سطح فرمانداری تشکیل شده است و بیش از ۵جلسه در سطوح مختلف در استانداری جهت نتیجه نهایی این مصوبات تشکیل و دستورات لازم اخذ شده است و همچنین کمیته فوق العاده یکپارچه سازی اراضی برای رفع مشکل عمده کشاورزان شهرستان در راستای دستور استاندار محترم در بخش حبیب آباد تشکیل و در بخش مرکزی نیز در روز شنبه تشکیل می گردد و انشاالله جمع بندی آن نیز با حضور اینجانب اعلام و واصل خواهد شد .

قمی در ادامه با اعلام این نوید بیان نمود : در دوره جدید فرمانداری هیچ گاه کارها مبتنی بر جلسه محوری جلو نخواهد رفت و طبق دستوراتی که به همه کارشناسان فرمانداری و مدیران شهرستان داده ام نتایج تصمیم های اخذ شده در جلسات به صورت ملموس و عینی و در زمان بندی مشخص ابلاغ و اجرایی خواهد شد و بنده شخصا بر روی اجرایی شدن مصوبات تا حصول به نتیجه لازم نظارت و پیگیری خواهم کرد .

 

وی در ادامه افزود :در دو هفته قبل به همت نماینده پرتلاش و دلسوز شهرستان شاهد حضور چند نفر ازمعاونین وزرا در سطح شهرستان بودیم که مصوبات خوبی برای دستگاه های تحت نظر خودشان به همراه داشت که لازم است از همین جا از ایشان هم کمال تشکر را داشته باشم .

محمد حسن قمی افزود : انصافا جناب آقای حاجی به دلیل داشتن سابقه موفق فرمانداری نمونه در کارنامه شان و اشراف بر مسائل شهرستان واقعا برای فرمانداری به عنوان مقام عالی دولت در شهرستان یک یار و همراه ویژه هستند و بر خلاف بسیاری از نمایندگان مجلس که با دخالت های بیجای خود در حوزه امور اجرایی شهرستان های خود متاسفانه باعث تنش های فراوان هستند الحمدلله ایشان از این امر مستثنی هستند .

وی گفت :همچنین در طول این مدت بازدید های مکرر شخص بنده از نقاط مختلف شهرستان نیز ادامه پیدا کرد و پروژه های مهمی از جمله پروژه بلوار جانبازان به مراحل نهایی خود رسید که مژده ویژه ای برای مردم خواهد بود

سرپرست فرمانداری شهرستان تاکید کرد: که هیچ پروژه ای که بیش از ۳ سال در سطح شهرستان استارت خورده است نباید بدون دلیل متوقف بماند و در دوره مدیریت بنده همه این پروژه ها باید اجرایی شود .

قمی ضمن ابراز خوشحالی از تغییر نام مراسم تودیع و معارفه به تکریم و معارفه بیان داشت : در هر مجموعه ای وقتی قرار بر تغییر اتفاق می افتد فردی که زحماتی متحمل شده است جای خود را به فردی دیگر با رویکرد های انگیزشی جدید میدهد .

سرپرست فرمانداری مسئولیت در جمهوری اسلامی را امانتی گرانبها دانست و گفت به پای هر صندلی آن خون صدها شهید و جانباز عزیز بر زمین ریخته شده است و همه ما باید بدانیم به فرموده امیرالمومنین (ع) اگر قرار بود این مسئولیت ها باقی بماند به ما نمی رسید

محمد حسن قمی اظهار داشت :امروز ما از فردی تکریم میکنیم که در طول سه سال گذشته با زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر و با دغدغه ای شایان توجه مسئولیت سنگین معاونت فرمانداری را بر دوش کشید و خدمات ماندگار و چهره خدمتگذاری که مورد تایید دوست و دشمن است از خود به یادگار گذاشت .

وی گفت:اگرچه برای خود من توفیق همکاری طولانی تری با آقای سلطانی فراهم نشد و اصرارهای ما برای ماندن ایشان در شهرستان به دلیل عدم رضایت خودشان به جایی نرسید اما وصف زحمات ایشان به خصوص در دوره ای که حضور فرماندارسابق به دلیل دوشغله بودن در سطح شهرستان محدود تر بود و عملا ایشان بسیاری از شئون شهرستان را مدیریت می کردند بر کسی پوشیده نیست انشاالله دعا میکنم در سنگر دیگری که مشغول به خدمت میشوند نیز به مانند برخوار منشا اثرات و تحولات ماندگار باشند .

سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای هاشم زاده معاون جدید فرمانداری بیان داشت: با ارتقای درجه فرمانداری از این پس ایشان را به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی خواهیم شناخت و معاون دیگر فرمانداری نیز به زودی مشخص خواهد شد .

قمی در خصوص مشخصات و بیوگرافی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت :ایشان دوره موفق عملکردی در فرمانداری بویین و میاندشت داشتند و به دلیل حضور در فرمانداری برخوار با اینجا بیگانه نیستند .

محمد حسن قمی اظهارداشت :حسن نظر استاندارمحترم و قول ایشان به بنده برای آغاز یک همکاری پرتلاش و پرانگیزه بارقه های امیدی برای شهرستان برخوار است .

وی یادآوری شد: در دوره جدید مدیریت شهرستان باید کار و همت بی منت و شبانه روزی برای مردم را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم

جهت مشاهده گالری تصاویر جلسه شورای اداری شهرستان کلیک کنید

انتهای پیام/