صدای برخوار-رئیس دادگستری برخوار با اشاره به افزایش حجم ورودی پرونده های دادگستری برخوار و تلاش برای جلوگیری از فرآیند اطاله دادرسی گفت: یک شعبه حقوقی و یک شعبه کیفری در این دادگستری ضروری است.

به گزارش صدای برخوار ؛ علی محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار افزود:فضای فیزیکی موجود دادگستری کافی نیست ؛بدین منظور برای توسعه ساختمان اداری، قوه قضائیه بودجه ای را اختصاص داده است که مساعدت و همکاری شهرداری و مسئولین شهرستان برای توسعه ساختمان اداری و شعب دادگستری ضروری است.

وی اظهار داشت:افزایش شعب و به دنبال آن افزایش کادر اداری باعث می شود ما بهتر بتوانیم خدمتگذاری کنیم و کار مردم تسهیل می یابد.

رئیس دادگستری برخوار با اشاره به اینکه دادگستری تاکید موکیدی برای جمع آوری اتباع غیرمجاز دارد تصریح کرد:علیرغم ساماندهی، جمع آوری و تحویل چند باره اتباع بیگانه مجددا شاهد بازگشت آنها به برخوار هستیم .

محمدی با اشاره به آمار طلاق دربرخوار بیان کرد:با توجه به افزایش جمعیت آمار طلاق در برخوار افزایش یافته اما درصد طلاق نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

وی تاکید کرد:مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین دربرخوار ضروری است؛زیرا یکی از مهم ترین علل طلاق سالهای اول ازدواج مربوط به عدم درک درست زوجین از خواسته‌های یکدیگر می باشد.

رئیس دادگستری برخوار تصریح کرد:باید به جوانانی که در شرف ازدواج هستند قبل از اقدام به ازدواج مهارتهای زندگی و همسر داری را آموخت چنانچه درک درست طرفین از تفاوتهای فردی و شناخت نیازها می‌تواند نقش بسزایی در معقول کردن انتظارات طرفین از یکدیگر داشته باشد.

انتهای پیام/ط