به گزارش صدای برخوار ؛ روز گذشته  مسئولین و مدیران ادارات ، نهاد ها ، ارگان ها و …این شهرستان جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب عبداله بنهری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار در محل دفتر کار فرماندار با ایشان دیدار و گفت و گو کردند. عبداله بنهری در این دیدار خدمت رسانی به […]

به گزارش صدای برخوار ؛ روز گذشته  مسئولین و مدیران ادارات ، نهاد ها ، ارگان ها و …این شهرستان جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب عبداله بنهری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار در محل دفتر کار فرماندار با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

عبداله بنهری در این دیدار خدمت رسانی به شهروندان را وظیفه همه مسئولان دانست و اظهار کرد : خدمت رسانی بیشتر به مردم وانجام امورات ایشان فرصت مغتنمی برای انجام تکلیف مسئولیت است و مسئولین وظیفه دارند تا با جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم باشند.

در این دیدار که با حضور تعدادی از روسای ادارات و نهادها و ارگان ها ازجمله آبفا، شبکه دامپزشکی،محیط زیست،جهادکشاورزی ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز آموزش فنی و حرفه ای ، ثبت اسناد، ثبت احوال، فرهنگ و ارشاداسلامی ، ورزش و جوانان ،اداره تعاون روستایی، تامین اجتماعی و… برگزار شد ، مسئولان ادارات با ارائه گزارشی اهم اقدامات سال گذشته و سال جاری را ارائه نمودند.

/انتهای ژیام/