صدای-رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)برخوار از جذب ۱۷۳ حامی در برخوار خبرداد.

به گزارش صدای برخوار،علی شاه نظری در جلسه با رئیس اداره اکرام استان با بیان اینکه ۱۴۶ یتیم تحت پوشش کمیته امداد برخوار هستند؛گفت: درسال ۹۸ درامد واحد ایتام شهرستان برخوار ۴۴۷۹۸۷۹۰۰۵ ریال و سرانه دریافتی ماهانه برای فرزندان ایتام ۲۷۵۰۰۰۰ ریال برای هر یتیم است.

وی با اشاره به طرح محسنین افزود: طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می شود که سرپرست بیمار،معلول و از کار افتاده هستند که ۲۱۷ فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد برخوار هستند و درامد سرانه محسنین امسال ۲۹۴۲۴۱۰۳۹۳ ریال و سرانه دریافتی فرزندان محسنین برای هر نفر ۱۲۰۰۰۰۰ ریال می باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)برخواراظهار داشت:کمک های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان ایتام و محسنین در نظر گرفته شده واریز می شود.

شاه نظری با اشاره به اینکه شماره تماس ۰۹۱۳۳۶۵۲۶۸۵ و ۴۵۸۲۸۷۴۶ در طول هفته اماده پاسخگویی به شهروندان و نیکوکاران خواهد بود؛ تصریح کرد: در این طرح فرزندان  براساس ویژگی مدظر حامی،مشاهده عکس و مشخصات آن انتخاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد:مردم نیک اندیش برخوار برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد یا تکمیل فرم ثبت نام  با حداقل مبلغ ماهیانه ۱۰۰ هزار ریال سرپرست معنوی یکی از فرزندان ایتام و محسنین را برعهده بگیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)برخواراز اجرای طرح هر کارمند یک فرزند معنوی خبرداد و افزود:از آذر ماه امسال با ابلاغ دستور معاون اول رئیس جمهور به ادارات انجام شد و در این راستا ۵۳ جلسه با ادارات و ارگان ها به صورت حضوری،۲۲۴ تماس با حامیان موجود،ارسال پیامک به خیرین و حامیان موجود، حضور در ۲۳ مدرسه جهت فعال نمودن طرح در کلاس ، مراجعه به ۲۱۶ مشترک توسط مسئولین و امور خیرین و مراجعه به ۸ مسجد و مکان های عمومی توسط کارکنان انجام شده است.

دراین جلسه عباسی فر رئیس اداره اکرام اصفهان ،علی شاه نظری رئیس کمیته امداد برخوار،حسینی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد برخوار،رحمتی کارشناس اکرام ایتام و محسنین برخوار و کارشناس اکرام ایتام و محسنین استان اصفهان حضور داشتند.

انتهای پیام/طغیانی