صدای برخوار-عضو فراکسیون ولایی گفت: در حقیقت باید مجاهدت ها و رشادت هاسربازان گمنام امام زمان (عج)را با ارزش بدانیم چرا که تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب شکل گیری امنیت در جامعه می شود.

به گزارش صدای برخوار به نقل از خبرگزاری خانه ملت، به رشادت های سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی از عظمت و جانفشانی های نیروهای اطلاعات و امنیتی کشورمان با خبرهستند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی می دانند قبل از اینکه بخواهند اقدامی را علیه کشورمان انجام دهند  با عکس العمل های دقیق و سریع سربازان گمنام امام زمان (عج) روبه رو خواهند شد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) همه فکر و ذکر خود را برای دفاع از کشور به کار می گیرند

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: این آرامش و امنیتی که در جامعه وجود دارد به سبب مجاهدت ها ورشادت های سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای اطلاعاتی است چرا که این عزیزان همه فکر و ذکر خود را برای دفاع از کشور و مردم این کشور به کار می گیرند.

نیروهای اطلاعاتی کشورمان در مقابل اقدامات دشمنان ایستادگی می کنند

عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: نیروهای اطلاعاتی کشورمان در مقابل هرگونه اقدامی که بخواهد از سوی دشمنان صورت بگیرد، ایستادگی می کنند و در حقیقت باید این مجاهدت ها و رشادت ها را با ارزش بدانیم چرا که تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب شکل گیری امنیت در جامعه می شود.

همه ما باید ازجانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر ویژه ای داشته باشیم

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: همه ما باید از رشادت ها و جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان (عج) تشکر ویژه ای داشته باشیم،بالاخره ایثاراین افراد با وجود همه سختی ها سبب شده است که ما به آسانی در حال گذران زندگی خود باشیم.
انتهای پیام/خانه ملت