شاید چنین به نظر بیاید که ترامپ باید خوشحال ترین فرد در جریان آشوب های ایران باشد اما واقعیت این است که خوشحال تر از او هم هستند افرادی که همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا ناامنی در ایران ایجاد شود.

به گزارش صدای برخوار؛ به نقل از  خبرگزاری برنا، ترامپ با توئیت ها پی در پی تلاش می کند خوشحالی خود را از آشوب در برخی شهرهای کشور نشان دهد، او از روز اول خود را دشمن درجه یک جمهوری اسلامی نشان داده و حالا می خواهد به آمریکایی ها بگوید که این دشمنی رنگی از واقعیت داشته است اما قطعا افراد دیگری هستند که این روزها از ترامپ خوشحال ترند.
آشوب های ایران در رسانه های مختلف بازتاب پیدا کرده، اگرچه تجربه رسانه ها به آنها می گوید این آشوب های کور به نتیجه ای نمی رسد ولی رسانه های خارجی حداقل در شکل خبری تلاش می کنند آن را در اخبار خود داشته باشند، در این میان رسانه های سعودی در پوشش و شانتاژ اتفاقات ایران پیشی گرفته اند، در توئیتر هم فعالیت سعودی ها تشدید شده و تلاش می کنند موضوع آشوب های اخیر را در صدر ترندها نگه دارند.
محمد بن سلمان، شاهزاده سعودی، پس از شکست در جبهه یمن و همچنین در آستانه نابودی داعش در سوریه تهدید کرد جنگ را به داخل ایران می کشد، عربستان در حالیکه با ارتش ثروتمند خود نتوانسته بود مقابل ارتش فقیر یمن به توفیقی دست یابد، می خواست با تهدید ایران و فرافکنی موضوعات خود افکار عمومی خود را قانع کند. حالا پس از چند ماه او خوشحال است که در ایران برخی اعتراضات تبدیل به آشوب شده اند و تیم های رسانه ای او تلاش می کنند نشان دهند این آشوب ها را نتیجه سیاستهای اوست! رسانه های سعودی که تجربه کوچکترین نقد آزاد به حکومتشان را ندارند چنین تلقی کرده اند که هر اعتراض ( وحتی آشوبی) منجر به براندازی می شوند، این درحالیست که در کشورهای مختلف مردم به برخی سیاستهای دولتها و جریانات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اعتراض می کنند و هیچ حکومتی هم فرو نمی پاشد.
سعودی ها اگرچه از این اتفاقات خوشحال به نظر می رسند و اتفاقا تلاش می کنند بر آتش آشوب ها بیافزایند اما ماجراهای این چند روز نشان داده که آنها حتی توان سوار شدن بر این امواج را هم ندارند، برخی معتقدند ردپایی از سعودی ها در این اتفاقات وجود دارد، چه این فرضیه درست باشد و چه نباشد، مردم ایران قطعا از تنها خاندانی که نفرتی عمیق دارند خاندان آل سعود است.

/انتهای پیام/خبرگزاری برنا