شهردار دولت آباد گفت: فعالیت های فرهنگی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است  بدین منظور در سال آینده شهرداری دولت آباد اقدام به تشکیل کمیته فرهنگی شهروندی می کند. به گزارش صدای برخوار حمیدرضا فدایی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: احداث فرهنگسرا همچنان یکی از پروژه‌هایی است که به […]

شهردار دولت آباد گفت: فعالیت های فرهنگی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است  بدین منظور در سال آینده شهرداری دولت آباد اقدام به تشکیل کمیته فرهنگی شهروندی می کند.

به گزارش صدای برخوار حمیدرضا فدایی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: احداث فرهنگسرا همچنان یکی از پروژه‌هایی است که به عنوان یکی از اولویت های شهرداری است.برای احداث فرهنگسرای  شهر دولت آباد از پنج سال پیش اقدام شد،اما برای تکمیل این پروژه اعتبارات زیادی لازم است امیدواریم با حذب سرمایه گذار بتوانیم روند احداث این پروژه را تسریع کنیم.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه نوروز و ایام قبل از آن را مردم صرف خانه تکانی، نظافت و بهداشت منازل خود می کنند، لذا شهرداری در راستای چنین امری از یک ماه گذشته اقدام به خانه تکانی شهر ونظافت معابر ، رنگ آمیزی جداول ،گل کاری کرده است .

شهردار دولت آباد با اشاره به اینکه تکمیل پروژه بلوار جانبازان و پروژه عظیم پیامبر اعظم  از بار ترافیکی می کاهد افزود: پروژه بلوار جانبازان و اتصال آن به اصفهان  آنچه که در اختیارات شهرداری دولت آباد بوده  تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده است  .پروژه عظیم پیامبر اعظم با عبور از بین شهرهای دستگرد و دولت آباد باعث آزادسازی اراضی ملی شده و انتهای آن از کنار روستای دنبی گذشته و به آزادراه شرق اصفهان متصل می شود .

فدایی بااشاره به شایعات کاهش حقوق نیروهای خدماتی شهرداری و اخراج  نیروهای خدماتی خاطرنشان کرد:حقوق کارگران شهرداری کاهش نیافته است  و اگر شخصی وظایف خود را انجام داده و حقوق او کاهش یافته ما پیگیری لازم را دراین زمینه انجام می دهیم؛همچنین در شهرداری نیرویی اخراج نشده بلکه با توجه به استفاده از ماشین آلات تعدیل نیرو اتفاق افتاده است.