صدای برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت:اگر از آغاز تا پایان دوره چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که دستگاه حاکم این کشور نتوانستند جمهوری اسلامی را به زانو درآورند.

صدای برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت:اگر از آغاز تا پایان دوره چهار ساله ریاست جمهوری ترامپ را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که دستگاه حاکم این کشور نتوانستند جمهوری اسلامی را به زانو درآورند.
به گزارش صدای برخوار،حجت الاسلام حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته دولت به تحولات اخیر در داخل آمریکا و پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ اشاره کرد و اظهار داشت :در مجموع آمریکا به نابودی و فروپاشی چند قدم نزدیک شده است ، این کشور هم مشکلات اقتصادی فراوان دارد و هم از نظر سیاسی جامعه آمریکا در حال شکاف بزرگی است که از درون این کشور را نابود میکند.
وی تصریح کرد:ترامپ به محض رسیدن به ریاست جمهوری از برجام خارج شد و فشار حداکثری را شروع کرد ؛ با اینکه آمریکا و اسرائیل و عربستان و کشورهای اروپایی با هم متحد شدند ، که ایران را تسلیم ‌کنند و حتی به این راضی بودند که رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا یک عکس بگیرد ، ولی این اتفاق نیفتاد و می بینیم که آرزوهایی را که داشتند به گور می برند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: حضرت آقا فرموده بودند: 《به واسطه ترامپ چهره واقعی آمریکا شناخته خواهد شد و همین هم شد. 》شما الآن می‌بینید که ادعاهای حقوق بشری که می ‌کردند، ادعای دموکراسی که می کردند همه دروغ بود و نه تنها حاضرند مردم دیگر کشورها را نابود کنند بلکه حتی حاضرند که مردم خود را هم نابود کنند و از بین ببرند.
امام جمعه دولت آباد ادامه داد:اتفاقاتی که در آمریکا در حال رخ دادن است ، هیمنۀ کاذبی را که آنها برای خود درست کرده بودند را از بین می‌برد و ثابت می‌کند که پایه‌های نظام های لیبرال دموکراسی سست است و به راحتی از بین میرود.
حجت الاسلام محمود آبادی کرد:به فرمایش حضرت آقا توجه داشته باشیم که همان ابتدا فرمودند: رؤسای جمهوری آمریکا می خواستند جمهوری اسلامی را از بین ببرند ولی خودشان از بین رفتند و بعضاً بدن آنها در قبر پوسید و جمهوری اسلامی پابرجاست و ترامپ هم میرود و نابود می‌شود و جمهوری اسلامی قوی و پابرجا مانده است. انشاالله خداوند آنها را نابود کند.
وی در ادامه گفت: از قرارگاه امیرالمومنین و هیئت امنای امامزاده نرمی و هیات مذهبی شهر که برنامه ریزی کرده اند؛ تا برنامه عزاداری روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها باشکوه برگزار شود تشکر کردند و فرمودند: انشالله در قافله عزا در روز شهادت حضور پیدا کنید و استفاده کنید.
امام جمعه ضمن تشکر از شهرداری دولت آباد که امسال بهتر از سالهای گذشته در این ایام (دهه فاطمیه) شهر را سیاه پوش کردند ،افزود: مراسم کلنگ زنی ساختمان نیروی انتظامی شهرستان با حضور سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور برگزار شد و از پی گیری های نیروی انتظامی استان و شهرستان و جناب آقای حاجی نماینده شهرستان و همچنین از زحمات شورای اسلامی شهر دولت آباد که قطعه زمینی را به این منظور آزادسازی کردند هم تشکر کرد.
امام جمعه دولت آباد خاطر نشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر این ساختمان ساخته شود. خیرین محترم هم خوب است که نذر امنیت داشته باشند و پیش قدم شوند تا انشالله هر چه زودتر مشکل نیروی انتظامی حل شود.

انتهای پیام/ طغیانی