به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: برای تثبیت ماهیت مکانی بقاع متبرکه شهرستان برخوار طرح G.I.S آن ها به پایان رسید. حجت الاسلام سید فاضلی اظهار داشت: براساس دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر قرار دادن اولویت برای تثبیت ماهیت […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: برای تثبیت ماهیت مکانی بقاع متبرکه شهرستان برخوار طرح G.I.S آن ها به پایان رسید.

حجت الاسلام سید فاضلی اظهار داشت: براساس دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر قرار دادن اولویت برای تثبیت ماهیت مکانی بقاع متبرکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار طرح G.I.S امامزادگان این شهرستان را انجام داده است.

وی افزود: در شهرستان برخوار ۱۱ امامزاده وجود دارد که در این طرح تمامی اطلاعات مکانی و فنی آن ها ثبت شد .

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت : در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور نیز این اطلاعات به ثبت رسید.

حجت الاسلام سید فاضلی خاطر نشان کرد: این امر برای تسهیل اخذ سند برای بقاع متبرکه انجام شد که باعث تثبیت مکانی و مالکیت بقاع متبرکه می شود.