صدای برخوار- این روزها کانال های تلگرامی ، سایت ها و فضای مجازی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و از روش های مستقیم و غیر مستقیم جهت تنویر افکار عمومی در راستای حمایت از کاندید ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

  • صدای برخوار- این روزها کانال های تلگرامی ، سایت ها و فضای مجازی رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته و از روش های مستقیم و غیر مستقیم جهت تنویر افکار عمومی در راستای حمایت از کاندید ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.
    مهناز طغیانی  – به گزارش صدای برخوار،فضای مجازی یکی از فضاهای فوق العاده مورد توجه کاندیدها است ، انتشار تصاویر  کاندیدهای احتمالی در فضای مجازی به وفور قابل مشاهده است .
    درحالی که هنوز ثبت نام افراد واجد شرایط برای شرکت در انتخابات آغاز نشده است کاندیدها و حامیانشان با اظهار نظرهای جنجالی و بحث برانگیز به نوعی تبلیغات خود را آغاز کرده و سعی در جلب افکار عمومی دارند .
    کرونا و کم تر شدن مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی فرصت حضور افراد را در مراسمات مختلف از عده ای گرفته است و فضای مجازی فرصت خوبی برای تبلیغات شده است .
    کاندیدها و حامیان آنان با پررنگ نشان دادن خود در عرصه ورزشی ،فرهنگی و هنری سعی در شناساندن خود دارند .
    فعالیت رسانه های بدون مجوز جرم شناخته شده در حالی که کاندیدهای احتمالی بدون داشتن سواد رسانه ای از ظرفیت این رسانه استفاده می کنند.
    سهولت راه اندازی کانال، سایت، وبلاگ و صفحات تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی به نسبت سایر رسانه‌ها و مطبوعات یکی از دلایل استفاده این جریانات و اشخاص از فضای مجازی است و از آنجایی که قانون روشن و جامعی برای کنترل این شبکه‌ها به طور کامل در کشور وجود ندارد و نهادهای ناظر هنوز موفق به پیدا کردن راهی برای کنترل این فضا نشده‌اند؛ کاندیدا ها سعی دارند به این فضا وارد شوند تا در صورت تخلف نیز راه‌های فرار از قانون زیادی برای آن‌ها وجود داشته باشد و نمیتوان به این افراد اعتماد کرد؛زیرا مردم این دوره بادید واقع بینانه انتخاب خواهند کرد.

استفاده از فضای مجازی فرصت مناسبی برای نظام در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جوانان محسوب می‌شود که با مدیریت خوب و رعایت قوانین و اخلاق انتخاباتی از طرف رقبای محترم و هواداران آن‌ها باید از این فرصت استفاده کرد.

انتهای پیام /