امام جمعه دولت آباد گفت: در پی شکست های اخیر برنامه های آمریکا در برابر ملت ایران ؛ ترامپ مردم ایران را تروریست خواند و یک بار دیگر به مردم توهین کرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: در پی شکست های اخیر برنامه های آمریکا در برابر ملت ایران ؛ ترامپ مردم ایران را تروریست خواند و یک بار دیگر به مردم توهین کرد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد اظهار کرد: علت این توهین، شکست آمریکا در تحریمها می باشد آمریکا در بعد نظامی ناتوان است و نمی تواند به ایران ضربه بزند، آنقدر ضعیف هستند که ناوهای آنها وقتی می خواهند از آبهای خلیج فارس بگذرند، مجبور هستند به زبان فارسی مکالمه کنند و این اجباری است که از طرف نیروهای ایرانی شده اند.
وی گفت: وقتی هم بین ناوهای آنها و نیروهای دریائی ایران مکالمه ای صورت می گیرد خیلی محترمانه و با رعایت احترام صورت می گیرد چون به شدّت می ترسند، به همین جهت ترامپ روی تحریم ایران خیلی حساب باز کرده بود و فکر می کرد می تواند با تحریم و جنگ روانی، مشکل برای ایران درست کند و نا آرامی ایجاد کند.
امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: به لطف خداوند و عنایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف درست است که مشکل اقتصادی داریم ولی مردم پی برده اند که دشمن اصلی آنها آمریکا می باشد، به همین جهت مشکلات را تحمل می کنند و با برنامه ریزی هائی که انجام شده به طرف ثبات اقتصادی پیش می رویم که نتیجه آن بهتر شدن وضع اقتصادی است.

وی افزود: آرامشی که در ایران است و ثبات اقتصادی که بطرف آن در حرکت هستیم باعث عصبانیت ترامپ از مردم شده که نتیجه آن توهین به مردم است.
حجت الاسلام محمود آبادی اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند: آمریکا رو به اُفول است و بطرف نابودی پیش می رود و علت هم، مواضع استکباری این کشور است که براحتی به یک کشور ظلم می کنند و مردم را نابود می کنند مثل مردم یمن، افغانستان و از ظلم کشور دیگری هم حمایت می کنند و انسانیت و ارزشهای انسانی را زیر پای گذاردند بخاطر منافع مادی خود یعنی از عربستان حمایت می کنند، چون با آنهاست و جیب آنها را پر می کند، همین ظلم باعث نابودی آنها خواهد شد.
وی تبریک ولادت با سعادت پیامبر رحمت و امام صادق علیه السلام را تبریک گفته و با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: شیعیان در قیامت بواسطه شفاعت پیامبر یا امام به بهشت وارد می شوند ولی در برزخ گناهکاران معذّب خواهند بود». امیدوارم همه ما توجه به اعمال خود داشته باشیم و عذاب برزخ را از خود دور کنیم.
امام جمعه دولت آباد گفت: ۱۶ ربیع الاوّل سالروز برگزاری اوّلین نماز جمعه در اسلام توسط پیامبر گرامی اسلام است که در مدینه در قبیله بنی سالم بن عوف برگزار شد و نشان از اهمیت برگزاری نماز جمعه و ثواب و برکتی که برای مردم دارد می باشد.
وی با تبریک هفته بسیج ؛ از تلاشها و زحمات همه بسیجیان ، خصوصاً بسیجیان شهرستان برخوار که شعاع خدمتشان نه تنها شهرستان، بلکه شهرستانهای اطراف را هم گرفته است تشکر و قردانی کرد.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: بسیج بواسطه آن بینش و بصیرت و تجربه ای که دارد پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هست و بازوی محکمی هست که نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند به آن اهداف و آرمانهایش برسد.
وی گفت: وقتی ما کارنامه بسیج را مطالعه می کنیم می بینیم در هر عرصه بسیج و تفکر بسیجی وارد شده است ما در آن عرصه پیشرفت داشتیم، پیشرفتی که تحول ایجاد کرده است و امیدوارم که روز به روز این نهاد قویتر و محکم تر بشود و باعث شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن انقلاب جهانی آقا امام زمان ارواحنافداه متصل شود .

/انتهای  پیام/