صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت: طی تحقیقات انجام شده بیشتر افراد بیمار از طریق شرکت درجشن و میهمانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

صدای برخوار-فرماندار برخوار گفت: طی تحقیقات انجام شده بیشتر افراد بیمار از طریق شرکت درجشن و میهمانی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش صدای برخوار،عبدالله بنهری در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۹ که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، افزود: بیشترین فراوانی شیوع کرونا در برخوار برگزاری جشن و میهمانی است و پس از آن فروشندگان صنوف بیشترین فراوانی را داشتند.

وی تصریح کرد:سومین عامل ابتلا به کرونا از طریق ارتباط با افراد مشکوک و یا مبتلا به کرونا  و چهارمین عامل حضور افراد در فروشگاه ها و خرید از صنوف می باشد.

فرماندار برخواربا اشاره به اینکه بستری در بیمارستان و داشتن بیماری زمینه ای پنجمین عامل ابتلا به کرونا بوده بیان کرد: پرسنل درمانی  به عنوان عامل هفتم ، رانندگان وسایل نقلیه به عنوان عامل هشتم و نیروهای انتظامی و سربازان به عنوان نهمین عامل به ترتیب بیشترین فراوانی ابتلا به کرونا را داشتند.

بنهری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با سه هدف راهبردی اجرا شد ؛اظهار داشت: اهداف اجرای این طرح این است که همزمان همه مردم با هم به این ویروس مبتلانشوند ، با گذشت زمان ویروس از طریق انتقال به افراد ضعیف تر شود و واکسن ویروس کشف شود.

وی خاطرشان کرد:اصناف باید پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را دقیق و با حساسیت رعایت کنند همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نیز بایستی مرتب ضدعفونی شوند.

انتهای پیام/طغیانی