در پی انتشار مصاحبه ای با محمد رضا بهبودی یکی از اعضای تیم ملی چوگان کشور در ایران هورسی: دو هفته نامه اینترنتی اسب و سوارکاری ، مدیرعامل باشگاه نقش جهان بیانیه ای منتشر کرد

به گزارش صدای برخوار، در پی انتشار مصاحبه ای با محمد رضا بهبودی یکی از اعضای تیم ملی چوگان کشور در ایران هورسی: دو هفته نامه اینترنتی اسب و سوارکاری   که گفته بود اصفهان و آذربایجان فقط کار نمایشی انجام می دن و در عمل کاری نمی کنند . دنبال این هستند که بودجه بگیرن جای دیگه ای مصرف کنند . نه زمین دارند و نه چوگان باز فقط دارند  دروغ می گن.

مدیرعامل باشگاه نقش جهان آقای منصور صادقی بیانیه ای منتشر کرد

متن  بیانیه به شرح زیر می باشد

‍ ‍ ‍ با سلام خدمت همه اهالی ورزش اصفهان و کشور.

پیرو صحبتهای یکی از اعضای تیم ملی چوگان کشور در خصوص فعالیت های اصفهان در زمینه چوگان و نسبت دادن صفت دروغگویی به ساحت اهالی چوگان استان اصفهان؛بر خود لازم دانستیم که برخی از حقایق را روشن کنیم.

آقای محترم که عنوان کرده اید اصفهان در مکتب چوگان حرفی برای زدن ندارد؛بهتر است بدانید که رفتار غیر ورزشی و مبتدی شما نشان دهنده فعالیت اصفهان در این زمینه است،با وجود این گوشه ای فعالیت های انجام شده را یادآور میشویم.

خودکفا شدن اصفهان از لحاظ چوگان باز برای مراسمات رسمی در مهد چوگان دنیا(میدان نقش جهان)

برگزاری بازی های چوگان دوجانبه در باشگاه نقش جهان با عنواین مختلف جامهای ولایت؛رمضان،دفاع مقدس.

حضور در مدارس جهت استعداد یابی.

فعال کردن ۴ هیات چوگان شهرستان که فعالیت بسیاری در همین شهرستانها در حال انجام میباشد

راه اندازی باشگاه چوگان پاسارگاد در شهرستان برخوار اصفهان

انجام مسابقه بین تیم استان و شهرستان برخوار

و بسیاری دیگر از فعالیت هایی که گزارش ها و مستندات آنها موجود میباشد.

ارائه مطالب فوق صرفا جهت اطلاع شما که از دروغگو بودن و دغل بازی اصفهان در این مکتب نام بردید،انجام شد.

لذا از مسئولین محترم فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران درخواست مینماییم جهت این بی احترامی به جامعه چوگان اصفهان،پیگیر موضوع شده و عذر خاطی را بخواهید.

با تشکر

امضاکنندگان

رییس هیات چوگان شهرستان برخوار آقای علی اکبرصادقی شاپورآبادی

 

مدیرعامل باشگاه نقش جهان آقای منصور صادقی شاپورآبادی

و…

مقتضی است طبق  ماده ۲۳ قانون مطبوعات، این بیانیه جهت تنویر افکار عمومی  در ایران هورسی: دو هفته نامه اینترنتی اسب و سوارکاری  درج و منتشر گردد.

فصل ششم / جرایم
ماده ۲۳ ـ هرگاه درمطبوعات مطالبی مشتمل بر توهین یا افترا، یاخلاف واقع ویا انتقاد نسبت به شخص (اعم از حقیقی یاحقوقی) مشاهده شود،ذی نفع حق دارد پاسخ آن را ظرف یک ماه، کتبا برای همان نشریه بفرستدو نشریه مزبور موظف است اینگونه توضیحات و پاسخها را در یکی از دو شماره ای که پس از وصول پاسخ منتشر می شود، درهمان صفحه وستون، وبا همان حروف که اصل مطلب منتشر شده است، مجانی به چاپ برساند.

/انتهای پیام