صدای برخوار-رئیس شورای شهر دولت اباد گفت:بودجه سال ۹۹ شهرداری دولت آباد ۶۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تدوین شده است.

به گزارش صدای برخوار،الهام داوری در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:یکی از مباحث آخر سال مربوط به بودجه است ؛ بندهای دفترچه بودجه توسط شورای شهر بررسی شده و نزدیک به ۲۶ میلیارد تومان به قسمت تملک سرمایه گذاری و بیش از ۳۰ میلیارد به قسمت درآمد ها اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد:۱۳۳ درصد بودجه سال ۹۸ تحقق یافته ؛ ۴۰ درصد بودجه صرف مصارف عمرانی و مابقی برای مصارف جاری پرداخت شده ؛همچنین امسال ۱۰ میلیارد تومان از بدهی شهردولت اباد پرداخت شده است.

رئیس شورای شهر دولت اباد با اشاره به طلب ۳۰ میلیارد تومانی شهرداری دولت اباد بابت عوارض آلایندگی پالایشگاه شاهین شهربیان کرد: پالایشگاه شاهین شهر عوارض آلایندگی خود را از دهه ۸۰ به هیچ یک از شهرداری های شاهین شهر،دولت  آباد،اصفهان و خمینی شهر پرداخت نکرده است.

داوری اظهار داشت :شورای شهر پیگیری لازم را برای دریافت عوارض ارزش افزوده و عوارض الاینده انجام داده است و امیدواریم که بتوانیم عوارض الایندگی را از پالایشگاه شاهین شهر دریافت کنیم.

رئیس شورای شهر دولت آبادعدم مشارکت در مناقصه را یکی از دلایل طولانی شدن روند تکمیل پروژه باغ بانوان دانست و تصریح کرد:برای تکمیل پروژه باغ بانوان ۶ مرتبه مناقصه برگزار شد که نزدیک یکسال طول کشید و سرانجام اوایل مهر ماه قرارداد با پیمان کار بسته شد .

داوری در ادامه گفت: در بودجه سال ۱۳۹۸ یک میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان و در بودجه سال اتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل باغ بانوان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای ساخت آرامستان در شهر دولت آباد تصریح کرد:یک زمین ۲۵ هکتاری در فاصله ۱۳ کیلومتری شهر دولت اباد برای ساخت آرامستان در نظر گرفته اما متاسفانه مجوزبرای ساخت آرامستان در ۱۰ هکتار از زمین گرفته شده است.

رئیس شورای شهر دولت آباد خاطرنشان کرد: احداث آرامستان شهر دولت آباد از پروژه های اولویت دار امسال است و پس از احداث مخزن اب توسط شهرداری این پروژه به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/طغیانی