صدای برخوار ؛ امام جمعه حبیب آباد از قول رهبر معظم انقلاب بیان کرد ، برائت از مشکرین برائت از کودک کشی برائت از جنگ افروزی و بیزاری از فتنه انگیزی در منطقه اسلامی است.

به گزارش صدای برخوار ؛ حجت الاسلام سید محمد مومنی در بخشی از خطبه های نماز عید قربان گفت ؛ برترین عمل در روز عید قربانی کردن و گوشت قربانی را در میان فقرا و نیازمندان تقسیم کردن است.
امام جمعه محترم حبیب آباد نماز گزاران را توصیه کرد در این روز به دیدار پدر و مادرتان رفته، دستشان را ببوسید و از آنها دلجویی کنید و چنانچه از دنیا رفته اند برایشان خیرات بفرستید.

ایشان همچنین بیان کرد به دیدار اقوام و آشنایان مخصوصا اگر با آنها کدورتی دارید بروید و به خاطر مسائل دنیوی قطع رابطه نکنید.
سید محمد مومنی با اشاره به اینکه آل سعود که مزدور آمریکا است اجازه برگزاری حج ابراهیمی را نمیدهند گفت؛ حج ابراهیمی حجی است که در آن برائت از مشرکین همراه باشد.
وی افزود در پیامی که رهبر معظم انقلاب برای حجاج ارسال کردند برائت از مشکرین را برائت از کودک کشی برائت از جنگ افروزی و بیزاری از فتنه انگیزی در منطقه اسلامی معنی کردند.
ما ایجاد داعش و حمایت از آنها را محکوم میکنیم . داعشی که نوکر آمریکا در منطقه است و خواستهای استکبار را اجابت میکند و در منتطقه جنگ افروزی میکند.


/انتهای پیام/