صدای برخوار ؛ در هفته قوه قضائیه و در دیدار رییس شبکه دامپزشکی برخوار و هیات همراه با دادستان شهرستان بر ضرورت همکاری با تشکل های مرتبط در جهت ارتقای بهداشت عمومی شهرستان به ویژه در زمینه وضعیت بهداشتی مراکز جمع آوری شیر ، رستوران ها و… منطقه تاکید شد.

صدای برخوار ؛ در هفته قوه قضائیه و در دیدار رییس شبکه دامپزشکی برخوار و هیات همراه با دادستان شهرستان بر ضرورت همکاری با تشکل های مرتبط در جهت ارتقای بهداشت عمومی شهرستان به ویژه در زمینه وضعیت بهداشتی مراکز جمع آوری شیر ، رستوران ها و… منطقه تاکید شد.
به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دادستان شهرستان در این دیدار بر ضرورت حمایت از دامپزشکی در جهت ارتقای سلامت و امنیت غذایی تاکید نمود و اظهار داشت: دامپزشکی یکی از ادارات مهم و تاثیر گذار در بهداشت عمومی جامعه می باشد و سلامت افراد جامعه را نیز متأثر از خدمات ارزشمند کارکنان خدوم این بخش در سلامت جمعیت دامی دانست.
سعیدرضا طلابی افزود: لازم است بررسی های خود را وسعت بخشیده تا براساس اطلاعات شما و استانداردهای بهداشتی دامپزشکی، ما نیز موارد را جهت اجرا ابلاغ می کنیم.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار نیز دراین دیدار اظهار داشت: به همکاران تاکید شده، بررسی دقیق در حوزه نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی داشته باشند و گزارش کامل را به همراه موارد لازم برای رفع نواقص اعلام کنند.
دکتر مجید فلسفی گفت : امروزه باتوجه به صنعتی شدن پرورش دام وطیور وخروج آن ازحالت سنتی زمانهای قبل تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه بسیار فراگیر وگسترده ترشده که دراین راستا بایستی تلاش شود پیش بینی های لازم برای پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی انجام شود تا فرصت تخلف از سوء استفاده کنندگان بهداشت عمومی سلب گردد.

وی ضمن قدردانی از دادستان شهرستان به جهت حمایت های ویژه در راستای اقدامات انجام شده در زمینه سردخانه های غیر مجاز، مراکز بدون پروانه بهداشتی جمع آوری شیر شهرستان و … اعلام داشت: با حمایت دستگاه قضایی شهرستان، دامپزشکی برخوار تا کنون گامهای مؤثری در حوزه سلامت و بهداشت عمومی از طریق نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی برداشته است.
فلسفی منش به نقش مهم دامپزشکی در سلامت دامها و به تبع آن تأمین امنیت غذایی و ارتباط مستقیم آن با سلامت انسانها تأکید کرد و افزود : دقت عمل بیشتر در این راستای افزایش سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه را به دنبال خواهد داشت.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوارافزود: در بسیاری از موارد از تشکل ها کمک گرفتیم تا مشکلات را سریعتر رفع کنیم و از دستگاه قضایی نیز خواستیم در هر جایی ایرادی دیدند به ما یادآوری کنند

دکتر موحدی، مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نیز با ارسال لوحی از همکاری بسیار خوب دادستان شهرستان و مراجع قضایی در رسیدگی به تخلفات بهداشتی دامپزشکی که عامل بسیار مهمی در بازدارندگی جرائمی از قبیل کشتار غیر مجاز ، جوجه ریزی ها غیر مجاز که دربرخی موارد توسط افراد فرصت طلب وسودجو برخلاف موازین وضوابط بهداشتی دامپزشکی انجام میگیرد، تقدیروتشکرکرد .
یادآور می شود در این دیدار، معاون،مسئول بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و مسئول روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار دکتر فلسفی منش را همراهی کردند.

/انتهای پیام/