به گزارش صدای برخوار؛ مردم از تصمیم منتخبین خود در پنجمین دوره شورای شهر دولت آباد حمایت می کنند. برخی افراد سودجو و زیاده خواه در دولت آباد به دنبال ایجاد تفرقه بین اعضاء شورای شهر و مردم هستند به طوریکه در اقدامی خودسرانه با مراجعه به شهرداری هرند خواستار انصراف آقای شهبازی شده اند. […]

به گزارش صدای برخوار؛ مردم از تصمیم منتخبین خود در پنجمین دوره شورای شهر دولت آباد حمایت می کنند.
برخی افراد سودجو و زیاده خواه در دولت آباد به دنبال ایجاد تفرقه بین اعضاء شورای شهر و مردم هستند به طوریکه در اقدامی خودسرانه با مراجعه به شهرداری هرند خواستار انصراف آقای شهبازی شده اند.
یک منبع آگاه در این زمینه به طلوع برخوار گفت : انتخاب یک شهردار متخصص و مدبر بر امور شهری جزء وظایف مهم شورای شهر است و این مهم را اعضاء دوره پنجم شورای شهر با همفکری و همدلی بدور از هرگونه اغماض شخصی انجام داده اند و متأسفانه زیاده خواهی برخی افراد که خود را صاحب نظر از سوی مردم می دانند باعث شده است تا با آبروی مردم و شهر دولت آباد به راحتی بازی شود.
وی می افزاید : در دوره قبل نیز همین افراد با زیاده خواهی های خود باعث شدند بین اعضاء شورا تا آخرین روز خدمتشان اختلاف وجود داشته باشد و امروز نیز همین رفتار را با منتخمین جدید مردم دارند.
این منبع آگاه با اشاره به حدود و اختیارات شهردار در شهرداری اذعان داشت : اجرای پروژه های مصوب از طرف مقامات استانی و کشوری در زمینه طرحهای عمرانی و همچنین تفکیک املاک و آزادسازیها در منطقه صنعتی دولت آباد به دلیل تغییر کاربری برخی صنایع ، دلیلی است تا افراد خاص دنبال شهرداری باشند که بتوانند بر وی اعمال نظر کنند و یا اگر با نظر آنها مخالفت کرد وی را از سمتش عزل کنند.
وی خاطر نشان کرد : مردم شهر دولت آباد در روز بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور خود در پای صندوقهای رای کسانی را انتخاب کردند که وابستگی و تعهدی به چنین افرادی ندارند برای همین در زمان کنونی انتظار می رود اعضاء شورای شهر به وعده های خود مبنی بر تشکیل کارگروههای تخصصی و شورایارهایشان اقدام کنند.
/انتهای پیام/طلوع برخوار