به گزارش صدای برخوار ؛ ۲ پروژه دامپزشکی در شهرستان برخوار با اعتباری بالغ بر۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از  روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، دکتر مجید فلسفی منش گفت دراین آیین افتتاح که با حضور هاشم زاده معاون سیاسی و انتخابات فرمانداری برخوار، معاون سلامت و رییس اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی استان اصفهان و اعضای کارگروه سلامت شهرستان برگزار شد، دو پروژه شهرستانی بااعتباری بالغ بر۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: پروژه اول بهره برداری از خط دوم و تمام مکانیزه کشتارگاه طیور شهرستان که با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار خط دوم این کشتارگاه را جزو یکی از مهم ترین پروژه های کشتارگاهی صنعتی در استان دانست و گفت: این پروژه به مدت یک سال با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریالی تکمیل و تجهیز شد
فلسفی منش با بیان اینکه خط دوم این کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان با زیربنایی ۳۰۰ متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: تمامی هزینه های ساخت این خط توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.
وی به اشتغال زایی ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۵ نفر غیر مستقیم در این فاز اشاره کرد و گفت: تجهیزات روز دنیا برای احداث این خط که شامل تخلیه اندرونه طیور با سیستم مکش هوا است به بهره برداری رسید.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان در ادامه به پروژه دوم که تاسیس شرکت قطعه بندی و بسته بندی گوشت سفید اشاره کرد وافزود:این شرکت در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با زیربنای ۲ هزار مترمربع احداث شده است.
فلسفی منش یادآور شد: این شرکت با اعتباری بالغ بر۵۰ میلیارد ریالی احداث و تجهیز شده است که ظرفیت تولید سالیانه ۴ هزار تن گوشت مرغ قطعه بندی و بسته بندی شده را دارد ودر حال حاضر زمینه اشتغال زایی ۱۵ نفر را فراهم کرده است.

 

/انتهای پیام/