امام جمعه موقت کمشچه گفت: اقدام شورای عالی امنیت ملی و رییس جمهور در خروج ایران از تعهدات برجام بدلیل عدم پایبندی اروپا به تعهدهای خود بوده و این اقدام مسئولان عمل به وظیفه دینی و آیات قران و ایستادگی در مقابل زورگویی است.

به گزارش صدای برخوار،حجت الاسلام شیخ احمد نادی در خطبه نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کوتاه آمدن در مقابل زورگویان و مکاران جهان که دشمن نظام و انقلاب هستند جز ذلت دست آوردی ندارد و این موضوع در برجام برای ملت و مسئولان روشن شد و این تصمیم و اقدام مسئولان ؛ عمل به کلام حضرت علی علیه السلام در مقابل دشمنان است که می فرمایند: در مقابل دشمن اگر عقب رفتی او جلو می آید و اگر جلو رفتی دشمن به عقب می رود.
وی در ادامه با محکومیت جنایات اسرائیل غاصب و بمباران مردم مظلوم غزه گفت: اقدام به موقع حزب الله نشان از قدرت حزب الله دارد که منجر به اعلام آتش بس و سرکوب کردن اسرایئلی ها غاصب شد و یک پیروزی و برگ درخشانی دیگر برای ملت مظلوم فلسطین و حزب الله رقم زد.
امام جمعه کمشچه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با علما و طلاب حوزه علمیه قم اظهار کرد: در این دیدار با دیگر بر وظیفه حوزه علمیه برای شناخت و آموزش معارف دینی به مردم و جامعه تاکید شد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب استکبار ستیزی و مقابله با زور گویی و قدرت های مستکبر و گسترش و معرفی راه و رسم زندگی ائمه معصومین علیهم السلام به مردم را وظیفه دیگر علما نام برد.
حجت الاسلام نادی در ابتدای خطبه های خود ماه رمضان را یک نعمت اللهی نام برد و شکر این نعمت بزرگ را روزه داری، تلاوت قران، دستگیری و کمک به فقرا، دوری از گناه، خواندن دعاهای وارده در این ماه، استغفار و تهجد در درگاه اللهی نام برد.
انتهای پیام/