صدای برخوار- فرماندهی انتظامی شهرستان برخواراز کشف ۱۲ درصدی انواع سرقت در این شهرستان خبرداد .

به گزارش صدای برخوار،سرهنگ نعمت خلیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی کشف انواع سرقت در برخوار، افزود: مهم ترین عامل سرقت بی توجهی مردم نسبت به اصول پیشگیری و انتظامی است که در این راستا نیروی انتظامی از تربیون های مختلف از جمله سخنرانی در نماز جمعه و اجتماعات مردمی برای آموزش همگانی به مردم استفاده کرده است و مردم بایستی این نکات و آموزش ها را جدی تلقی کنند.

وی بیان کرد:افزایش ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر شیشه و انهدام ۱۱ باند توزیع و فروش مواد مخدر،پاکسازی ۲۵ پاتوق و دستگیری ۵۳ نفر توزیع کننده ، خرده فروش و کشف بیش از ۹ کیلو انواع مواد مخدر که در قالب ۳۰ طرح مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده انتظامی برخوار تصریح کرد:خانواده ها نقش مهمی در کاهش جرایم دارند و تحقیقات نشان می دهد؛ علت آلوده شدن به مواد مخدر، تربیت ناصحیح فرزندان و بی توجهی والدین به خواسته های فرزندانشان است.

خلیلی اظهار داشت:حفظ نظم و امنیت در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد؛اگر جرمی رخ دهد بیش از اینکه امنیت را مخدوش کند؛احساس امنیت را مخدوش می کند.

وی ادامه داد:بزرگترین رسالت خبرنگاران ، اطلاع رسانی صحیح و به موقع است . اطلاع رسانی در زمینه کشف جرم و شناسایی مجرمان و تبهکاران نقش مهمی در ایجاد امنیت دارد.

فرمانده انتظامی برخوارگفت:خوشبختانه در سایه لطف الهی ،حمایت بی دریغ مردم از نظام جمهوری اسلامی ، ثمره خون پاک شهدا و جان فشانی نیروی انتظامی ، سپاه و ارتش کشور؛ ما امروز از امنیت داخلی و خارجی برخوردار است.

خلیلی خاطرنشان کرد:مشارکت مردم در مراسمات شکوهکند نظام جمهوری و حضور بیش از ۳۰ میلیون نفر در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی بیانگر این است که ؛مردم کشور ما ،همیشه قدر دان نظام جمهوری هستند.

انتهای پیام/مهناز طغیانی