مدیرکمیته امداد امام (ره) شهرستان برخوار گفت:به مناسبت دهه فجر چهار واحد مسکونی در شهرستان برخوار افتتاح می شود.

مدیرکمیته امداد امام (ره) شهرستان برخوار گفت:به مناسبت دهه فجر چهار واحد مسکونی در شهرستان برخوار افتتاح می شود.

علی شاه نظری در گفت و گو با صدای برخوار با اشاره به اینکه از این چهار مسکن دو مسکن احداثی و دو مسکن نیز خریداری شده است تصریح کرد: دو تا از این واحدهای مسکونی درشهر دستگرد و یک واحد مسکونی در امامزاده نرمی و محسن آباد در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

وی نداشتن مسکن را یکی از اساسی ‌ترین مشکلات مددجویان این نهاد عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه سهم عمده‌ ای از درآمدهای هر خانوار صرف اجاره مسکن می شود لذا کمیته امداد تلاش دارد تا با ساخت واحدهای مسکونی، از هزینه های مددجویان تحت حمایت بکاهد.

مدیر کمیته امداد برخوار اظهار داشت: تامین سرپناه و همچنین توانمند سازی مددجویان این کمیته از اهم برنامه ها و اهداف این نهاد حمایتی است.

شاه نظری با اشاره به تسهیلات کمیته امداد در حوزه مسکن افزود:در حوزه اجاره،تعمیرات و خرید مسکن کمیته امداد مددجویان را یاری و در حوزه احداث مسکن انشعاب ،آب ،برق و گاز به صورت رایگان برای مددجو درنظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد:در حوزه تعمیرات مسکن کمیته امداد ۵۰ میلیون ریال و در حوزه خرید مسکن۲۰۰ میلیون ریال وام به صورت قرض الحسنه و۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت می کند.

مدیر کمیته امداد برخواربازدید از ۵ خانواده دارای بیمار صعب العلاج،ویزیت رایگان مددجویان به مدت ده روز توسط دو پزشک خانواده امداد،برگزاری نشست فرهنگی در دوجلسه برای پرسنل امداد،دیدار با حامیان و خیرین و تجلیل از ایشان،بازدید ۸۰ نفراز مددجویان از نمایشگاه بنیاد مهدویت اصفهان،برگزاری مراسم جشن انقلاب برای مددجویان ،اعزام ۹۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس را از جمله اهم برنامه های دهه فجر کمیته امداد برخوار برشمرد.

/انتهای پیام/طغیانی