به گزارش صدای برخوار ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برخوار گفت: اعتیاد یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی که علاوه بر نابودی سلامت جسم و روان شخص ، خانواده و اجتماع را نیز در بر می گیرد. رسول هاشم زاده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: اولین گام برای مبارزه و […]

به گزارش صدای برخوار ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برخوار گفت: اعتیاد یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی که علاوه بر نابودی سلامت جسم و روان شخص ، خانواده و اجتماع را نیز در بر می گیرد.
رسول هاشم زاده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: اولین گام برای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، شناخت اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان و جوانان از عواقب اعتیاد است و مرحله بعد آن درمان بیماران در این راه است.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار مرحله نشست و بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس و دانشگاه های شهرستان برخوار برگزار شده است و دانشگاه های آزاد و پیام نور شهر دولت آباد به دنبال پژوهش و نشست تخصصی در این زمینه هستند .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری برخوار افزود: هدف گذاری دقیق برنامه های فرهنگی و افزایش نشاط اجتماعی گام موثری برای جلوگیری از گرایش به اعتیاد است که باید دستگاه های فرهنگی برای آن بیشتر تلاش کنند.

اعتیاد یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی که سلامت جسم و روان شخص ، خانواده و اجتماع رانابود می کند

/انتهای پیام/