حاجی دلیگانی : سخنان مایک پامپئو خلاف قوانین بین المللی بوده و دخالت آشکار در امور کشورمان محسوب می شود؛ همچنین باید اذعان کرد که وزیر خارجه آمریکا در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد درباره ایران تصمیم بگیرد.

به گزارش صدای برخوار ؛حسینعلی حاجی‌دلیگانی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا و استراتژی تازه این کشور درباره جمهوری اسلامی ایران، گفت: سخنان مایک پامپئو خلاف قوانین بین المللی بوده و دخالت آشکار در امور کشورمان محسوب می شود؛ همچنین باید اذعان کرد که وزیر خارجه آمریکا در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد درباره ایران تصمیم بگیرد.

نماینده مردم شهرستان های  شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع مطرح شده از سوی پامپئو مبنی بر اینکه ایران باید به برنامه موشکهای بالستیک خود پایان دهد و پرتاب یا توسعه موشکهای با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را متوقف کند، تصریح کرد: ایالات متحده درصدد تضعیف توانمندی دفاعی صلح آمیز کشورمان است زیرا در صورت تحقق چنین هدفی، آنها می توانند مردم را در معرض تهدیدهای مختلف قرار دهند.

وی ادامه داد: ایالات متحده عنوان می کند جمهوری اسلامی ایران باید همه نیروهای تحت فرماندهی خود را از سوریه خارج کند زیرا محور مقاومت مانع تحقق تجزیه سوریه به دست سرکردگان داعش و همپیمانانشان شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: امیدواریم دولت نیز در مقابل چنین اظهارات سخیفی موضع گیری قدرتمندی داشته باشد تا آنها بدانند که ایران استوارتر از همیشه است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: ایرانیان برای بدست آوردن استقلال و هویت آزادگی سالهای زیادی تلاش کرده و بابت آن هزینه پرداخت کرده اند از این رو هیچگاه به درخواست های نامشروع آمریکا پاسخ مثبت نمی دهند.

/انتهای پیام/خانه ملت