صدای برخوار سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوارگفت:به مناسبت هفته کارگر از پنج واحد تولیدی برخوار و گارگران نمونه آن واحدهای تولیدی تجلیل شد. کریم علی نقی در گفت و گو با صدای برخوار با اشاره به نامگذاری سال جاری به حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود:حمایت از کالای […]

صدای برخوار سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخوارگفت:به مناسبت هفته کارگر از پنج واحد تولیدی برخوار و گارگران نمونه آن واحدهای تولیدی تجلیل شد.

کریم علی نقی در گفت و گو با صدای برخوار با اشاره به نامگذاری سال جاری به حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری افزود:حمایت از کالای داخلی حمایت از اشتغال پایدار و توسعه کشور است، هر شهروندی باید باخرید محصولات داخلی وظیفه خود را در جهت حمایت از تولید داخلی ادا کند.

وی اظهارداشت:یکی از برنامه های این سازمان در سال جاری حمایت از واحدهای تولیدی باارتقای سطح کیفیت تولیدات و بروزرسانی تکنولوژی این واحدها است.

سرپرست اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی برخوار تصریح کرد:حمایت از واحدهای تولیدی در راستای افزایش تولید و۲ فراهم کردن بستر ورود به بازار رقابتی است ،اگر کالا از لحاظ کیفیت قابل قبول نباشد بازار خود را از دست خواهد داد.

علی نقی خاطرنشان کرد:در راستای حمایت از واحدهای تولیدی وام طرح فراگیر اشتغال و اشتغال پایدار روستایی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام /طغیانی