حسینعلی حاجی دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد حذف ۴ صفر از پول ملی گفت: ما از هر اقدام دولت که برای برون رفتن از شرایط فعلی اقتصادی انجام شود، حمایت می کنیم البته ضمن حمایت اشکالات و ایرادات را نیز مورد بررسی و رصد قرار می دهیم.

به گزارش صدای برخوار ؛ حسینعلی حاجی دلیگانی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد حذف ۴ صفر از پول ملی گفت: ما از هر اقدام دولت که برای برون رفتن از شرایط فعلی اقتصادی انجام شود، حمایت می کنیم البته ضمن حمایت اشکالات و ایرادات را نیز مورد بررسی و رصد قرار می دهیم.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه  مجلس اظهار داشت: اقدامات بانک مرکزی در کنترل قیمت ارز و طلا موفقیت آمیز بوده است و توانسته است آرامش را به بازار برگرداند و اقدام بانک مرکزی در حذف ۴ صفر نیز در همین راستاست و ما از آن حمایت می کنیم.
وی اظهار کرد: البته ما معتقدیم بانک مرکزی باید با وسواس این کار را انجام دهد و امیدواریم آقای همتی در کاری که شروع کرده اند، موفق باشند و در نهایت بتوانند در بازار پولی و مالی کشور شرایط باثباتی را ایجاد کنند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: انتظار داریم رییس جمهور از بقیه تیم اقتصادی دولت نیز بخواهند همانند آقای همتی چنین تلاشی را در عرصه اقتصادی داشته باشند و حرکت های رو به جلو را آغاز کنند.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بگویند نمی شود اقدامات اقتصادی موثری انجام داد قطعا این جواب را به آنها خواهیم داد که سخت ترین موضوع در بحث تحریم ها در بازار ارز و طلا رخ داد ولی بانک مرکزی توانست در این زمینه موفق باشد پس در بقیه عرصه ها نیز می توانیم موفق باشیم فقط باید آقایان اراده و عزم راسخ داشته باشند

/انتهای پیام/