صدای برخوار-اعطای وام دو میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیربرخوار،دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی در تمام حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان ،آماده سازی ۹ هزار بسته غذایی برای نیازمندان و پلمپ ۶۵ واحد صنفی متخلف در برخوار از جمله مهمترین اخبار برخوار در هفته گذشته می باشد.

به گزارش صدای برخوار، با کمک خیران و مردم شهر سین بسته های غذایی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در قالب کمک مومنانه توسط جهادگران توزیع شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر ، نه هزار بسته بسته حمایتی در برخوار آماده سازی شده است.

کسانی که با شیوع کرونا هیچ درآمدی ندارند و هم اکنون برای معیشت روزمره خود دچار مشکل شده اند می توانند برای دریافت وام ثبت نام کنند و از منابع درامدی قرض الحسنه ها به این افراد وام دو میلیون تومانی پرداخت می شود.

با توجه به شیوع کرونا و از رونق افتادن کسب و کارها عده‌ای از مردم در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند که با رزمایش گسترده‌ کمک مومنانه و جمع اوری کمک های نقدی و غیرنقدی توسط پایگاه های بسیج به این افراد بسته های غذایی پرداخته می شود.

از ابتدای اجرایی شدن مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با شیوع کرونا ، تعداد ۶۵ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل های صادره اقدام به فعالیت کرده بودند در شهرستان برخوار شناسایی و پلمب شدند.

انتهای پیام/طغیانی