صدای برخوار- تخصیص قیر مشارکتی به شهرداری ،اختصاص ۱۲ قطعه زمین برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول برخوار، جرای طرح اکرام ایتام در برخوار و برگزاری مراسم شبهای قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی صرفا در مساجد شهرستان از جمله مهم ترین اخبار برخوار در هفته ای گذشت می باشد.

به گزارش صدای برخوار، قطعه زمین برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول در شهرستان تخصیص داده شده و پرونده های واگذاری زمین به این عزیزان جهت اخذ مصوبه به هیئت نمایندگی ارسال شده است. همچنین بیش از ۱۱ هزار مترمربع زمین برای احداث ۲۶۴ واحد در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن (سه شهرِ دولت‌آباد، حبیب‌آباد و کمشچه) به بنیاد مسکن شهرستان واگذار شد.

واگذاری زمین جهت احداث مدرسه و مسجد در مساکن مهر دولت آباد و حبیب‌آباد»، «اخذ بیش از ۲۰۰ مورد سند تک برگ اراضی ملی» و «تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ به مساحت حدود ۱۴۰هزار مترمربع»، از جمله فعالیت‌های این اداره در حوزه املاک و حقوقی است.

ور روستایی شاهپور آباد- محسن آباد به طول ۳.۳ کیلومتر شامل سه دستگاه ابنیه فنی(پل) با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و با تخصیص قیر مشاکتی از طریق راه و شهرسازی به شهرداری، محور حبیب آباد-شاهپورآباد به طول ۲.۵ کیلومتر، احداث و عملیات روکش آسفالت محله های دلیگان-اسلام آباد و سیمرغ شهر خورزوق انجام شد. همچنین جهت احداث محور «صنایع غذایی-مصلی» و «آسفالت کمربندی غرب کمشچه» در مجموع ۲۹۳ تن قیر مشارکتی به شهرداری تخصیص داده شد.

طرح اکرام ایتام همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان از میلاد اما حسن مجتبی(ع)تا ۲۱ ماه مبارک رمضان در برخوار اجراشد.

مراسم شبهای قدر با رعایت پرتکل های بهداشتی صرفا در مساجد شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/